Väre & Co
Asiantuntijasisältöä kolmella kielellä
Asiantuntijasisältöä kolmella kielellä
Väre & Co tarjoaa markkinointiviestintää ja strategiapalveluja asiantuntijayleisölle useilta eri toimialoilta. Asiakkaan ydinviesti kirkastuu informatiiviseksi niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksikin
Yrityksen visuaalinen identiteetti
Suunnittelua ohjaavia avainsanoja olivat
Hiottu
Itsevarma
Premium
Aito
Itsevarma
Premium
Aito
Visuaalisen identiteetin inspiraationlähteenä toimi Art Deco -tyylisuuntaus, mikä tarjosi ilmeelle kiinnostavia elementtejä, kuten upeita värejä, kullan sävyjä, arkkitehtonisia muotoja ja tyylikästä kirjasinmaailmaa.
Ilmeeseen tuotiinkin Art Decosta kaarien muotoja, joita hyödynnetään graafisissa kuvituksissa. Marmori ja palmun oksat kuvamaailmassa tuovat eloa ilmeeseen.
Logoa voidaan käyttää joko kullan sävyssä tai ilmeen päävärien mukaan petroolin tai punaisen värisenä. Logon voi halutessaan painattaa kultaisella folioinnilla esimerkiksi käyntikorttiin.
Pääfontiksi valikoitui Art Deco -henkinen Statendam, jota voi käyttää otsikoissa. Leipätekstiin ja ingresseihin sopii selkeämmin luettava Neutra Text.