Lähtötilanne

Ensi- ja turvakotien liitto oli lanseerannut uuden kattavan graafisen ohjeiston, joka haluttiin ottaa käyttöön Kokkolan ensi- ja turvakoti ry:n markkinoinnin ja viestinnän materiaaleihin.
Kokkolan ensi- ja turvakodin markkinointi oli elänyt pitkään hiljaiseloa ja siihen toivottiinkin nyt buustia. Nyt oli tarve saada lyhyellä aikavälillä runsaasti materiaalia visuaalisen viestinnän osalta sekä tehdä yhdistyksen brändiä näkyvämmäksi sekä tunnetummaksi. 
Oli tärkeää tuoda esiin, että Kokkolan ensi- ja turvakoti tukee vauvojen ja lasten hyvinvoinnin lisäksi myös vanhempien hyvinvointia. 

Toteutus

Brändistrategian mukainen suunnittelu visuaalisen viestinnän materiaaleihin

Graafisen ohjeiston pohjalta syntyivät muun muassa käytävien teippaukset, työvaatetus, avainnauhat, henkilökortit, roll-up, yhdistyksen ja yksiköiden esitteet ja käyntikortti, infograafeja, mainosvideo, valokuvausta ja 25-vuotis-logo. 
Yhdistyksen ilmeestä tuli yhteneväinen ja se vahvistaa mielikuvaa laadukkaasta työstä, jota yhdistys tekee lasten ja vanhempien hyväksi.​​​​​​​

Palvelut

Markkinoinnin pitkäaikainen kumppanuus

• brändi-ilmeen jalkautus uuden graafisen ohjeiston pohjalta
• markkinointi- ja viestintämateriaalit – digi ja painotuotteet
• tiedon visualisointi
• art directing / graafinen suunnittelu
• sosiaalisen median ilme
• Canva-pohjien valmistus
• brändikuvat ja videot
• projektinhallinta

Olemme saaneet paljon merkittävää apua siihen, miten organisaatiotamme ja työtämme tuomme esille, miten viestiä olennaista ja tärkeää. 

Marita Loukiainen
toiminnanjohtaja
Kokkolan ensi- ja turvakoti ry
Piditkö näkemästäsi ja toivoisit jotain samankaltaista? 
Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!
Back to Top